Informacja publiczna
Dostęp do informacji publicznej w Urzędzie realizowany jest poprzez zamieszczenie informacji na stronach Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu jak również poprzez wywieszenie jej w miejscach ogólnie dostępnych w Urzędzie umożliwiających zapoznanie się z tą informacją.
W przypadku niezamieszczenia informacji w Biuletynie dostęp do informacji publicznej realizowany jest poprzez udostępnienie informacji publicznej na wniosek. Wnioski przyjmowane są w sekretariacie Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w dni robocze od poniedziałku do piątku od 7:30 do 15:30.
Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków może wezwać osoby do złożenia dodatkowej dokumentacji, jeśli jest to niezbędne dla załatwienia sprawy.
Pisma dotyczące załatwienia sprawy są wysyłane przez Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków droga pocztową lub drogą e-mail na adres podany przez stronę albo mogą zostać odebrane osobiście przez stronę w kancelarii Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w godzinach jego urzędowania.